Sunday, February 3, 2013

Cerita & PROMOTION

Assalamualaikum . setelah berfikir semula . fatin dapat rasakan blogger/blog merupakan salah satu cara/impak kepada sesebuah perniagaan . Jadi fatin kembali untuk share everything apa yg fatin jual , testimoni, produk - produk yang tebaik untuk penjagaan kesihatan & kulit .

mesti ramai yang nak tahu sgt tentang produk apa yg d'pakai, mahal ke murah, berjenama atau tidak dan yang paling penting mestila berkesan atau pun tidak kan ? Anyway fatin sebenarnya slh seorang yang penggemar mencuba sesuatu produk . tapi Alhamdulillah setakat ni memang tak memberi impak yang negatif . Everything  yang fatin cuba semuanya dapat d'sesuaikan dengan diri & kulit . ALHAMDULILLAH winkkk winkkk ..

Ramai juga yg tanya fatin macam mana nak jaga kulit daripada jerawat terus tumbuh di kawasan muka dan paling membimbangkan mereka bila ada produk yang d'cuba namun hanya mendatangkan kesan buruk pada kulit wajah (huhu sedihkan) . macam - macam petua yang fatin cari untuk membantu mereka . tapi ini hanya sebagai pembantu bagi masalah tersebut . mybe untuk lebih pasti korang boleh rujuk pada pakar kulit . itu jalan yang terBAIK ! :)

seperti yang kita tau Chinese New Year dah nak dekatkan . jadi selaku admin ARTIQ enterprise nak mengumumkan yang page kami membuat satu promotion untuk CNY . segala detail korang boleh ke page kami http://www.facebook.com/pages/Artiq-Enterprise/474658459223260 . jangan lepaskan pre-order ini !



#create by Admin

untuk maklumat lanjut korang boleh PM/INBOX di page tersebut . @ pun boleh ke personal fb fatin ( http://www.facebook.com/mariatul.fatin ) fatin sedia menjawab persoalan korang semua . okay . maklumat pun dah ternyata kat link yang fatin kasi so mata pun dah berat sgt untuk beradu . hehe Selamat pagi . Have a sweetdream semoga hidupmu d'rahmati oleh Nya . Aminn ya Robbal Alamiin .

XOXO
fatin|maria


No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum .
Sila Tinggalkan Comments Anda Di Sini !
Satu Pun Jadi lah :)