Thursday, February 7, 2013

A- DHA skincare

Assalamualaikum . Hai :)


Hari ni fatin nak share satu produk lagi yang terhangat d'pasaran . produk a-dha skincare ni sebenarnya sudah lama beroperasi dan femes di kalangan artis indonesia . Krim pemutih wajah aDHA merupakan produk farmasi yang telah lulus di lab Ui, lab Sucufindo & dinyatakan tak berbahaya . Sudah dipatenkan di HAKI.


pengalaman/ testimoni :
ada yang tanya, ambil berapa lama untuk tengok kesan, ye ? Bagi fatin, dalam minggu 1 dan 2 kulit mengalami proses pemulihan . so kulit muka agak kelihatan teruk kerana kering, mengelupas, jerawat naik dan dll . pada minggu ke-3 pemakaian serum Vitamin C akan memberi kelembapan kulit dan sepanjang tempoh ini kulit sedang mengalami pemulihan berbanding kulit sebelum ini . masuk minggu seterusnya iaitu minggu ke-4 (sebulan) kulit akan kembali normal dan kulit sudah mula menampakkan perubahan .

ianya bergantung pd kuit seseorang . jika kulit yg berjerawat kronik mungkin perlu mengambil masa untuk lihat perubahannya . Nasihat fatin untuk pengguna a-DHA skincare, apabila dalam  masa sebulan kulit tidak nampak perubahan jangan pulak korang putus asa dengan berhenti serta merta . cuba sehingga berkesan . in shaa Allah :)


sekarang fatin tengah buat promosi CYN . so korang boleh baca iklan kat bawah ni hehe
(tengok tarikh tutup offer tu :))


RM130 FREE POSTAGE
postage RM6(semenanjung) / RM9(borneo)

P/s : boleh dibeli dalam set atau tunggal. 
Pm/ inbox
http://www.facebook.com/mariatul.fatin 
SMS (0134341178)

Promosi Chinese New Year untuk produk a-DHA . pm fa untuk ketahuai harga istimewa .

SERIOUS BUYER ♥  #tarikh tutup bagi promosi CYN adalah pada 10/02/2013 . 
selepas tarikh tersebut harga kembali seperti biasa ye ! 

SET HIJAU
Untuk atas 40 tahun. Pori-pori besar dan flek . Berjerawat. Sudah pernah perawatan sebelumnya. 

SET PINK
Untuk bawah 40 tahun. Kulit wajah normal. Kulit Wajah Sensitif

Kegunaan :
1. Melembabkan, memutihkan, dan mencerahkan kulit wajah.
2. Membantu menghilangkan parut berlekuk, berlubang.
3. Mencegah timbulnya jerawat.
4. Menyamarkan garis halus dan memperlambat penuaan (awet muda)
5. Mengecilkan pori-pori.
6. Mengangkat sel kulit mati dan merangsang pertumbuhan sel kulit mati.

a-DHA Beauty Care merupakan produk farmasi yang telah lulus uji di Lab UI dan Lab Sucofindo dan dinyatakan aman dan tidak berbahaya. Sudah dipatenkan di HAKI (Hak Kekayaan Intelektual) dan Saat ini sedang dalam proses sertifikasi kosmetik aman dari Depkes, sertifikasi halal dari LPOM MUI.

Kegunaan Serum vit C + E Alofica Collagen. Anti oksidan pada kulit / anti aging effect, mencegah radikal bebas yang berasal dari debu, asap dan sinar matahari sehingga penuaan pada kulit dapat di cegah
2. Stimulan sintesis collagen / anti Wrinkle efek, mengurangi kerutan pada kulit wajah dan mengurangi eye bag.
3. Whitening / Lightening effect, mencerahkan warna kulit sehingga wajah tampil lebih putih dan bercahaya dan tidak suram.
# pastikan yang ORIGINAL yaa* ♥ Produk ini diasaskan dari bahan-bahan dari herbal yang tidak mengandungi camical dan bebas dari hidrokunen..miliki kulit BERSIH, SEGAR, LICIN, MULUS, GEBU, CERAH BERSERI tanpa sebarang make up dgn A-Dha skincare yg superrr awesome ♥

Antara testimoni yang berjaya ! 


yang ini dia ambil set pink bagi kulit muka yang tak bermasalah .

nampak kan perubahan pada kulit wajah dia ? sangat awesome ! 

kesemua daripada mereka ni mengambil full set PINK . kerana muka normal cuma kulit wajah agak kusan sebelumnya . bagi mereka yang mengalami muka brjerawat teruk korang boleh try set HIJAU :)


a-DHA Vitamin C SERUM



A Dha Serum Vitamin C ini mengandung vitamin C stabil yang dikombinasikan dengan Vitamin E dalam basis gel yang lembut dan tidak lengket dengan PH kulit. Diformulasikan dengan bahan aktif enhancer ethoxydiglicol sehingga bahan aktif lebih mudah menembus sel kulit.

Komposisi A dha Serum Vit C:
Ascorbic Acid (Vitamin C), Tocophenol Asetate (Vitamin E) Carbomer, aqua D.M., Sodium Metabisulphite, Ethoxidiglicol, Disodium EDTA, Methyldibromo Glutaronitril, Phenoxyethanol Bovin Collagen, Octoxynol-11, Polysorbate 20

Manfaat A dha Serum Vit C:
Stimulant sintesis collagen / anti winkle efek, pada pemakaian yang kontinu dapat mengurangi kerugian pada kulit wajah dan mengurangi kantung mata

Anti oksidan pada kulit / anti aging efek, mencegah radikal bebas yang berasal dari debu, asap dan sinar matahari sehinga penuaan pada kulit dapat diperlambat
Whitening / lighting efek, mencerahkan warna kulit, sehingga wajah tampak lebih putih dan bercahaya

Cara pemakaian A Dha Serum Vit C:
  • Teteskan 2-3 tetes serum pada telapak tangan kemudian usapkan pada kulit wajah yang sudah dibersihkan hingga batas leher secara merata.
  • Gunakan serum sebelum menggunakan krim lain atau kosmetik lain pada pagi hari dan malam hari secara teratur

#maklumat lanjut korang boleh ke prsonal fb fatin ye :)

P/s : boleh dibeli dalam set atau tunggal. 
Pm/ inbox
http://www.facebook.com/mariatul.fatin 
SMS (0134341178)

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum .
Sila Tinggalkan Comments Anda Di Sini !
Satu Pun Jadi lah :)